fredag den 30. november 2012

Første basketball kamp


Nu er jeg lige kommet hjem fra min første basketball kamp. Det var godt nok nervepirrende. Vi spillede mod en anden lille bondeskole, og kampen gik egentlig meget godt. Vi vandt hvilket jeg var meget glad for. Jeg fik spilletid, men ikke særlig meget. Synes generelt at det er meget svært og forvirrende med al den taktik, men de andre har også spillet hele deres liv. Der er også en anden udvekslingsstudent på holdet, hun hedder Christine og hun er fra Norge. Men det er helt sikkert en oplevelse at prøve at spille basketball. Kan også mærke en udvikling har spillet i 2 uger, og det er 2 timer hver eneste dag.



Så vil jeg også lige sige tusinde tak til mine bedsteforældre, som har været så søde at sende en stor pakke til mig med tøj, chockolade og julepynt. Det blev jeg rigtig glad for. Det bliver også noget helt andet ikke at holde jul med jer. 

                                          Min varasity jakke

                                          Næsten alt indholdet fra pakken fra mine søde bedsteforældre:-)

1 kommentar:

  1. Hej Bjørg

    Tillykke med debuten. Andreas synes du ser sej ud i Byron Eagels basketrikot. Fed jakke :-)

    KH

    Mor og Far

    SvarSlet